Frontask CRM וחיבור עם מרכזיה - מי מתקשר?
בחברות רבות יש מרכזיה לבית העסק, ובשנים האחרונות נכנסו יותר ויותר מרכזיות מסוג VOIP (Voice Over Internet Protocol), כלומר כאלו המאפשרות שימוש בפרוטוקול TCP-IP, המשמש לשם חיבור לאינטרנט, גם בעבור ביצוע שיחות דרך מרכזיה.
בשוק קיימים מספר רב של מרכזיות מסוג זה, אלא שאני רוצה דווקא לספר לכם על החיבור בין המרכזיה לFrontask CRM.
באמצעות מודול המרכזיה במערכת אנו יכולים להגדיר את שלוחת העובד בכל אחד מהכרטיסים הרלוונטים של העובדים השונים, כך שנוכל לעקוב אחרי ביצוע השיחות היוצאות והנכנסות של אותו עובד, אבל גם יכולים לאפשר לו לעבוד עם טלפון ללא חייגן וכך באמצעות לחיצת עכבר ליזום את השיחות היוצאות מעמדתו אל הלקוחות.
בנוסף, המערכת מאפשר לכל עובד אשר מושך שיחה בעמדתו לזהות את פרטי המתקשר, אם אלו כבר רשומים במערכת ובלחיצת כפתור להגיע מידית לפרטי הלקוח המתקשר ולזהותו בשמו ולעדכן את הכרטיס הרלוונטי בפרטי הפניה.
החיבור למרכזיה יכול לחסוך לכם הן זמן והן לחזק ולהעמיק את הקשר בין עובדיכם לבין הלקוחות שיקבלו את המענה במהירות ובשמם ותוך כדי אפשרות של הנציג המטפל לעיין בפניותיהם הקודמות או כאלו שעדיין נמצאות בטיפול.
בנוסף, המערכת מאפשר לכם דוחות אשר יעזור לכם למדוד את פעילות העובדים והשיחות שמבצעים העובדים -
דוח אחד לשיחות נכנסות ובו פירוט המתקשרים (שמם, שם החברה, לאיזה שלוחה פנו, תאריך השיחה ומשך השיחה)
דוח נפרד לשיחות יוצאו ובו פירוט השיחות היוצאות (למי פנו, לאיזה ממספרי הלקוח, תאריך השיחה ומשך השיחה).
בדוחות הפעילות בעבור מודול המרכזיה ניתן לפלח את הפעילות על פי תאריכים ועל פי העובד המסוים שאנו רוצים לבדוק את השיחות שלו על פי השלוחה וכך לזהות מחד זמני שיא, או פעילות מוגברת דווקא בשלוחה מסוימת.
מי מכם שכבר עובד עם מרכזייה מסוג זה VOIP ומעונין לברר פרטים נוספים על מודול ההתמשקות מול מרכזיה מוזמן לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה