יום שני, 7 בינואר 2013

דוחות דוחות דוחות - סוף שנה.... (חלק א)

איך יודעים שכבר סוף שנה ומתחילה שנה חדשה? כולם צריכים דוחות...


בימים אלו שמרבית העולם בחופשות (של שבוע לפחות) בארץ עובדים בשיא המרץ על הפקת דוחות – מכל המיני מכל הסוגים והגדלים, אז הרשומה הבאה נכתבת כדי לעזור לכם למצוא את הדוח שאתם צריכים.
במערכת Frontask CRM קיימים המון דוחות מובנים מראש, וגם ישנו מחולל הדוחות. הדוחות הללו נועדו לתת לכם מענה בעת הצורך לראות פריסה רחבה של הנתונים אשר הזנתם למערכת והם מחולקים לקבוצות .

קבוצות הדוחות של אנשי קשר כוללת מספר דוחות ובהם פרטי מידע למשל דוח ובו פרטי כל הנתונים של אנשי הקשר לפי השתייכות הראשית – לקוחות, ספקים או עובדים. כמובן שניתן להגדיר את השדות אשר מעניינים אותנו במיוחד לראות בדוח בעבור כל אחת מהקבוצות .
את הדוח ניתן לייצא לקובץ אקסל , למי שיש צורך בכך, או למיין בתוך המערכת לפי עמודות , או לסנן נתונים אשר מעניינים אותנו במיוחד (למשל לפי התאריך בו הוספנו אותם למערכת, או לפי קבוצות העבודה – פרויקטים, אליהם הם משויכים, וכן הלאה והלאה).

כיון שהדוחות הם חלק אינטגרלי מהפעילות במערכת אנו מבינים שלפעמים תרצו לחתוך נתונים על קבוצות שונות של אנשי הקשר שלכם ולכן משולבת במערכת האפשרות לייצר מתוך הדוח קמפיין של אימייל או סמס, או אפילו לפתוח משימה בעבור כל האנשים שסימנתם בדוח. פשוט לחצו על יצירת קמפין אחרי שסיננתם תוצאות בדוח והפעילו את אפשרות הקמפין על התוצאות אותם קיבלתם.

אבל רגע יש עוד דוחות רבים למשל אנו מעונינים לדעת לקראת סוף השנה את כל האנשים שעדין תהליך המכירה או הטיפול בפנייתם עדיין פתוח , ובכן נוכל להכנס לדוח אנשי קשר לפי תהליכים, לבחור את התהליך שברצוננו למיין את האנשים לפיו, ולסן איזה שלבים מענינים אותנו במיוחד – למשל בעבור תהליך מכירה נלחץ להגיע לסיכום עסקה עוד בשנה זו , ולכן נבחר את כל מי שכבר נמצא בשלבים שאחרי פגישה או הצעת מחיר וכן הלאה.

מחולל הדוחות שייך גם הוא לקבוצת דוחות זו. בעזרת מחולל הדוחות אנו יכולים לבנות ובקלות דוח המשלב פרטי מידע כללים על איש הקשר (למשל הפרופילים בהם תייגנו אותו, קבוות העבודה אליהם הוא שייך, מתי הוספנו אותו למערכת וכן הלאה) וגם אפשרות לשלב פרטי מידע מתוך אחד מהתהליכים הקיימים במערכת. באופן זה נוכל לדעת למשל פניות לקבל שירות של איש קשר מסוים כמה נפתחו , ונוכל גם לראות קישור לכל אחת מהקריאות, גם אם המשימה כבר נסגרה, נוכל לראות את תאריך היצירה של המשימה, ומי הגורם המטפל בה מבין עובדנו וכמובן שאם נגדיר שדות מסוג מידע נוסף לתהליך (ועל כך באחת הרשומות הבאות...) נוכל לראות גם את פרטי המידע הללו – למשל סוג התקלה , סוג המכשיר וכולי.
שימו לב שמחולל הדוחות אשר משלב בתוכו תהליכים מאפשר לכם לראות כל אחד מאנשי הקשר והתהליכים הפתוחים או הסגורים מולם  ויתכן והם יופיעו מספר פעמים בדוחות אם אותו תהליך נפתח מספר פעמים לגביהם, כך למשל תוכלו למיין או לסנן את האנשים לפי שלב מסוים (למשל רק אלו שכבר סגרו עסקה או רק אלו שנמצאים במעקב, רק אלו שבטיפולו של עובד מסוים וכן הלאה והלאה).

תוכלו לבנות מספר דוחות להתליכים שונים, בסדר שונה של העמודות ותצוגת שדות שונה של פרטי המידע  הכללי, וכמובן שתוכלו להעזר בכל דוח שאתם בונים באפשרויות הסינון המתקדמות שם תוכלו להגדיר חיתוך מורכבים יותר של התוצאות המתקבלו בכל דוח, ולשם כך עיינו במדריך למשתמש.

במערכת עוד מספר דוחות רב – למשל דוחות לנושאי כספים, דוח המרות (פניות שיזמנו או שהתקבלו ואיך התקדמו...) דוחות על פעילות עובדים וכן הלאה.
על דוחות אלו – ברשומה הבאה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה