יום חמישי, 24 בינואר 2013

תגיות חכמות - עוד חיסכון בזמן ושיפור ביעילות העבודה

מערכת Frontask CRM מאפשרת לכם המון שילובי עבודה שחוסכים לכם זמן ומייעלים את העבודה בעזרת הגדרות נכונות של תהליכי העבודה - כך למשל מתוך משימה אפשר באופן מיידי לשלוח מייל, זימון לפגישה
ואפילו לסמן תזכורת אוטמטית לפגישה בסמס, לזמן אנשי קשר נוספים לפגישה, להקפיץ חלונית תזכורת לעובד המטפל בזמן נתון ועוד.
מהיום ניתן גם להגדיר תגיות חכמות לשלבים שונים בתוך כל תהליך, כדי שיעזור לכם למיין ולהתיחס לכל לקוח בהתאם.

בעזרת התגיות החכמות תוכלו להצמיד בעבור כל פניה הנכנסת לתהליך מכיר את התגית - ליד נכנס ובעבור כאלו שאתם פותחים משימה לאיש המכירות ליצור איתם קשר כי בעינכם הם פוטנציאלים לרשום תגית אחרת לגמרי "לקוח מאגר פוטנציאלי".
כאשר איש המכירות או גורם אחר בחברה מטפל בפניה ומקדם אותה הלאה לאחד השלבים הבאים אפשר להגדיר לשלב הבא תגית חכמה אחרת "ליד בטיפול" , או "ממתין לאישור"; בעבור לקוחות הנמצאים בתהליך "ריטיינר" נוכל להצמיד את התגית החכמה "לקוח פעיל" וכך כאשר לקוח כזה יתקשר לקבל שירות נוכל לדעת כי אכן הוא זכאי לו, וכן הלאה והלאה תגיות בהתאם לשלבים השונים שאיש הקשר מולו מתנהלת פעילות יתוייג בהן.

את הגדרת התגיות תוכלו כתמיד לעשות באופן עצמאי ולבנות רשימת תגיות משל עצמכם.
כדי לעדכן תגיות חכמות עליכם ראשית להגדיר את רשימת הערכים בה תוכלו להתשמש בעת בנית השלבים והתהליך הארגוני וכמובן אחרי כן לצפות ברשימה בעת כניסה לכרטיס הלקוח.
כדי לבנות את רשימת התגיות החכמות או לעדכן ערכים קראו במדריך למשתמש על ניהול > רשימות ערכים.

כדי להשתמש בתגיות החכמות עליכם להגדיר בעת בנית שלבים בתהליך ארגוני איזו תגית רלוונטית ובעבור איזה שלב. הכנסו לעריכת שלב בעזרת עפרון העריכה של אחד השלבים בתהליך ארגוני, או הוסיפו שלב, ותוכלו לבחור את התגית החכמה הרלוונטית לשלב אותו בחרתם.

עם המעבר בין שלב אחד אשר מוצמדת לו תגית חכמה מסוימת ומעבר לשלב אשר מוצמדת לו תגית אחרת - התגית תתחלף ותתעדכן באופן אוטמטי

בעזרת התגית החכמה יהיה קל ונוח לזהות את מעמדו ביחס לכל אחד מהתהליכים השונים המתנהלים מולו. כבר בכניסה לכרטיס תופיע התגית החכמה, אחת או יותר, הרלוונטית לתהליכים המתנהלים מולו, וניתן יהיה לראותה בכל
אחד מחוצצי הפעילות בכרטיס הלקוח.
בנוסף, ניתן לראות את השדה "תגיות חכמות" זמין לכם לבחירה גם במערך הדוחות : למשל במחולל הדוחות אשר יעזור לכם לבנות דוח על אנשי הקשר והפעילות המתנהלת מולם, או בדוח פרטי הלקוחות הכללי.
בעזרת התגיות החכמות תוכלו למיין ולפלח אנשי קשר בתהליכים מסוימים וליצור קמפיין יחודי אליהם, או להניע מולם תהליכים שונים וכבר בעזרת התגית החכמה לזהות את אנשי הקשר ושיוכם ביחס לפעילויות המתנהלות
בעסק.

תוכלו לקרוא ברחבה כיצד להכין את רשימת התגיות וכיצד לשייך את התגית לשלבים ולהעזר בחתך התגיות בדוחות במדריך למשתמש אנשי קשר > תגיות חכמות.

בקרוב מאוד תוכלו לצפות בסרטון הדרכה בעניין זה - עקבו אחר סרטוני ההדרכה במדריך למשתמש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה