רבות אני נשאל על נושא הפעילות האחרונה - איך אני יודע מתי התקיימה פעילות אחרונה מול מישהו, איך אפשר למצוא את כל אלו שמזמן לא היתה איתם פעילות, מתי פעם אחרונה נפגשתי עם לקוח כזה או אחר, ובכן הפוסט הבא בא לתת מענה על השאלות הללו.
במערכת Frontask CRM ישנה אפשרות לבנית דוחות בעזרת מחולל הדוחות והפרמטרים שאתם מבקשים
במסגרת בניית דוחות ניתן להגדיר מספר שדות שיעזרו לכם לאתר מי הלקוחות מולם היתה פעילות לאחרונה, מתי היתה הפעילות האחרונה ומתי נפגשתם עמם.
כדי לבנות דוח כזה ניגש למחולל הדוחות ונגדיר את השדות שברצוננו לראות - למשל שם איש הקשר, שם החברה, טלפון מייל וכו'. וגם נוכל להגדיר את השדות הבאים:
1. אם בחרנו לראות פעילות מסוג מסוים - כלומר תהליך - נוכל לראות את השדות : תאריך יצירת המשימה, ותאריך היעד לטיפול במשימה וכמובן הסטטוס ומי העובד שמטפל במשימה . באופן זה נוכל לזהות ולראות את כל אנשי הקשר המצוים או אשר היו בתהליך שבחרנו, מתי נפתחה המשימה מולם ואם היא עדין פתוחה מהו תאריך היעד להמשך הטיפול בהם.
2. בנוסף נוכל תמיד לראות ברשימת השדות את הפרמטר - תאריך הפגישה האחרונה וכך לדעת את התאריך בו התקיימה או לכל הפחות תוכננה להתקין פגישה עם איש הקשר ובעזרת זאת נוכל לדעת מי הלקוחות איתם נפגשנו בחצי השנה האחרונה או למעלה מכך.
3. בלי קשר לאף משימה מסוימת או לפגישה נוכל לדעת תמיד את התאריך בו היה עדכון סטטוס אחרון כלשהו בכרטיס הלקוח - עדכון סטטוס כלומר מתי לאחרונה עודכן סטטוס כלשהו באחד התהליכים הפתוחים/ סגורים מול הלקוח.
באופן הזה נוכל למשל לבדוק את כל מי שלא היתה פעילות מולם בחצי השנה האחרונה או למעלה מכך, פשוט נזין את התאריך בעמוד הרלוונטית ונבחר בפילטר באפשרויות "קטן מ" וכך כל מי שלא היתה מולם פעילות לאחרונה יופיע בתוצאות הדוח. דוח זה יתרונות בכך שהוא לקוח בחשבון כל עדכון סטטוס שהוא, בלי תלות במשימה מסוימת ובלי תלות באם נרשמה הערת עדכון לסטטוס או לא.
כתמיד תוכלו גם להעזר בשדות תאריך ההוספה, על מנת לזהות את אנשי הקשר אותם הוספתם לאחרונה או בעבר למערכת שדה: "תאריך הוספה" - כלומר התאריך בו הוספנו למערכת, ובעזרת השדה "עד תאריך הוספה" נוכל למשל לבדוק את כל אנשי הקשר שהוספנו בחודש מסוים, או ברבעון מסוים וכן הלאה. בעמודת תאריך הוספה פשוט נציב את התאריך הקטן ביותר למשל 1.1.13 ונבחר באפשרויות הפילטר באפשרות גדול או שווה ל, בעוד שבעמודת עד תאריך הוספה נזין את הערך 31.3.13, ונבחר באפשרות "קטן או שווה ל" ובעאופן זה נקבל את כל האנשים שהזנו ברבעון הראשון של שנת 2013 למערכת.
עמודת תאריך נוספת שבה תוכלו להעזר בעת בנית הדוח נמצא בשדה "תאריך עדכון" ובעזרתו נוכל לאתר מתי היה עדכון פרטי איש קשר מסוים לאחרונה.
באופן זה המערכת מאפשרת לנו חיתוכים נרחבים לאיתור אנשי קשר על פי תאריך הוספתם למערכת, לפי תאריך פעילות מסוימת המתקיימת מולם - בין אם פגישה או משימה מסוג מסוים, וגם תאריך עדכון כללי, כזה אשר יאפשר לנו לחתוך את כל האנשים מולם לא התקיימה פעילות לאחרונה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה