יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

קמפיינים ממוקדים לימים סוערים

בימים סוערים אלו, ולא מבחינת מזג האויר, יתרונה של מערכת ענן לניהול קשרי לקוחות מוכחת שוב ושוב. גם אם אתם בבית או בממ"ד אתם יכולים לכל הפחות לשמור על קשר ממוקד עם לקוחותיכם בין אם בעדכון חד פעמי, או בעבודה שוטפת שאינה מהמשרד, או בכל פעילות אחרת, ואנו שמחים שFrontask CRM באה לעזרתכם ברגעים אלו כבכל עת

השבוע פנו אלי מספר לקוחות מאזור הדרום כדי לרענן מספר דברים בהם ארצה לשתף אתכם אבל לפני כן לאחל לכולנו ימים רגועים ושקטים הרבה יותר, ושיוכלו כולם לחזור לפעילות עסקית מלאה ובראש רגוע מדאגות.

אין לי את הקישור למערכת במחשב החדש איך להכנס?

ראשית נשאלתי מספר פעמים השבוע כיצד להכנס למערכת אם איני זוכר את הקישור הישיר (מחשב הוחלף/ פורמט/ לא שמרתי את המייל בבית אלא רק במשרד...). אז ניתן כמובן לפנות אלינו ואנו ננסה לעזור, אבל תמיד תוכלו להכנס למערכת Frontask CRM דרך כניסת הלקוחות באתר frontask.co.il שם תדרשו להזין את מזהה המערכת, שם המשתמש והסיסמא.

מזהה המערכת הוא המספר הייחודי לכל מערכת ומערכת , שקבלתם בקישור הישיר להפעלת המערכת, ושניתן לראותו בשורת הכתובת בדפדפן תוכלו לאתר את המספר באופן הבא: clients.frontask.co.il/12345

קמפיינים ממוקדים

דבר נוסף חשוב שפנו אלי בו היה כיצד ליצור הודעה כללי ללקוחות על ביטול פגישות מפאת המצב, ובכן כאן נכנס הכוח של הכנת תבניות לשימוש.

יש מי שרצה ליצור תבנית של מייל ומי שרצה ליצור תבנית של מסרון טקסט (SMS), uבכל מקרה בקלות יצרנו תבניות ובעזרת השימוש בפרמטרים יצרנו את הפניה האישית לכל נמען ונמען בשמו, ובתוכן התבנית הזנו את פרטי הפניה - דחיית המפגשים והפעילות המתוכננת עד להודעה חדשה ולקבל עדכון באתר החברה או במייל.
שתי האפשרויות נתונות לבחירתכם וניתן בקלות לייצר גם תבנית סמס וגם תבנית מייל אשר מעדכנת את הלקוחותיכם בשינוי בפעילות העסק בימים אלו.

כדי להפיץ את הקמפיין נקטנו באמצעים שונים - יש מי שהגדיר על פי פרופילים את הלקוחות של אזור הדרום ועדכן אותם בקמפיין באופן זה; חלק אחר של הלקוחות ביצע קמפיין מפולח מתוך דוח הלקוחות - על פי סינון של שדה נוסף (אזור בארץ) או על פי ערי המגורים - סימון קבוצת אנשים ושליחת קמפיין.

תוכלו להכנס ולקרוא במדריך למשתמש על האפשרויות לביצוע קמפיין
ביצוע קמפיין דרך דוח הלקוחות
ביצוע קמפיין באמצעות סימון פרופילי הלקוחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה