יש לי עובד שיצא לפתע למילואים מה עושים עם המשימות שלו?
הימים האחרונים, כפי ששמתם לב כולכם היו קצת סוערים, ופנו אלי , יותר מפעם אחת השבוע, בשאלה הבאה: יש לי עובד שיצא באופן פתאומי למילואים, אז מה קורה עם המשימות שלו? איך אני יכול להקצות את כולם באופן מיידי לטיפול של עובד אחר, או איך לתפעל אותם בעבורו?
Frontsk CRM מציעה לכם שתי אפשרויות לפתרון - מצד אחד ניתן לתפעל את המשימות של העובד או אפשרות להקצותן מחדש לעובד אחר.
מי מכם שעובד באופן שוטף עם המערכת יודע שמנהל של עובד מסוים, יכול לצפות במשימות של העובדים הכפיפים לו ברשימת המשימות של העובד.
פשוט ניגשים לתפריט רשימת המשימות הפתוחות, בוחרים את שם העובד שאת משימותיו אנו רוצים לראות ומאשרים למערכת על ידי סימון באייקון ה-"וי" לאישור.
באופן זה נוכל לראות את המשימות הפתוחות לטיפולו של העובד שבחרנו. וכמובן שנוכל לתפעל את המשימות משם - לבחור את השלב הבא לעדכן וכן הלאה
אבל המערכת מאפשרת לנו גם לקחת את הנושא הזה צעד אחד נוסף קדימה, ובעזרת דוח > כל התהליכים הפתוחים , להקצות מחדש את הטיפול במשימות של העובד המסוים לעובד אחר.
המערכת מציעה לנו מספר אפשרויות בעת הקצאה מחדש של משימות:
אנו יכולים ללחוץ על שמו של העובד ולהחליט איזה סוג משימות להעביר ולהקצות לטיפול של עובד אחר, וגם נוכל בתוך תהליך מסוים לבחור ולהקצות שלבים מסוימים בתוך התהליך לטיפול של עובד אחר, ולא את כל המשימות מאותו סוג.
זכרו בעזרת דוח כל התהליכים הפתוחים נוכל , כמנהלי המערכת, להכנס ולראות את המשימות המוקצות לעובד מסוים, לראות את כל סוגי המשימות שבטיפולו ולבחור להעביר בין אם תהליכים שלמים או שלבים מסוימים בתהליך לטיפולו של עובד אחר בימים בהם אנו נאלצים להקצות מחדש משימות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה