יום ראשון, 14 ביוני 2015

קישור מסמכי כספים ותהליכים

כולכם כבר יודעים שבמערכת Frontask CRM קל מאוד ונוח להגדיר את אופי הפעילות שלנו מול הלקוחות. מגדירים בקלות ובמהירות שלבים , מקשרים אותם עם פונקציות מיוחדות בעת הצורך ומתחילים לעבוד.

כולכם גם יודעים כבר שבמערכת ניתן בקלות רבה להוסיף שדות בין אם לכרטיס איש קשר או אפילו לפעילות המתנהלת מול הלקוח.

עכשיו לקחנו צעד נוסף קדימה את החיבור הזה בין תהליכים ופעילויות שמתנהלות אל מול הלקוח, לבין התיעוד הרב ממדי שהמערכת שומרת לכם מול לקוחותיכם.

מעתה תוכלו לקשר בין מסמכי כספים שהפקתם במערכת ללקוחות כמו: הצעות מחיר, או חשבוניות (חשבונית מס חיוב, או חשבונית מס קבלה), לא רק כמסמך אותו אתם מעבירים ללקוחותיכם אלא כשדה המקושר לכרטיס הלקוח או אפילו לפעילות המתנהלת מולו.

באופן זה תוכלו לתעד כל משימת מכירה עם החשבונית או הצעת המחיר הרלוונטית לה, והמערכת תציג לכם כמובן רק את מספרי המסמך הרלוונטים לקישור ללקוח זה ולסוג המסמך שבחרתם, ולאחר שבחרתם מסמך תציג באופן אוטמטי את הסכום בשדה המקושר, וכמובן אחרי כן בדוחות הרלוונטים.

באופן זה תוכלו לעקוב ביתר קלות על הצעות מחיר , על הצעות שמועברות ללקוחות אב אל מול לקוחות קצה שלהם, או אפילו ספקים ולהפיק מידע רב ושימוש בעזרת מערך הדוחות שמאפשר לכם להציג כל שדה בין אם הוא מקושר עם תהליך או אפילו בכרטיס איש הקשר עצמו.

זכרו שניתן להגדיר יותר משדה אחד המלווה את התהליך (למשל שדה החשבונית ושדה נוסף של הספק הרלוונטי; שדה של הצעת מחיר ותוקפה ועוד).

רוצים להשתמש באפשרות?
  1. ראשית החליטו האם תרצו להוסיף שדה המקושר לתהליך או לכרטיס איש הקשר.
  2. הגדירו את סוג השדה כשדה הצעת מחיר או חשבונית מס או חשבונית מס קבלה.
  3. עתה בכרטיס או בתהליך תוכלו לבחור לכל שדה שהוספתם מבין קבוצת המספרים המתאימה לכל סוג
  4. המערכת תשאב את הנתונים המקושרים ותציג בצורה אוטמטית את מספר המסמך שנבחר והסכום.


בכל עת שתרצו לבנות דוח תוכלו להציג גם את השדות הללו , בין אם הם מקושרים לכרטיס או לתהליך.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה