יום שלישי, 25 במרץ 2014

מיילים נכנסים מספקי לידים

בזמן האחרון רבים מכם פנו אלינו בבקשה בעניין קישוריות קבלת פניות נכנסות במייל באמצעות מוקד קריאות השירות.
מוקדי הקריאות אשר עונים בעבורכם בטלפון, לרוב מעבירים את פרטי הפונים והפניה עצמה , אליכם במייל, ונשאלתי פעמים רבות, האם יש אפשרות שזה יכנס למערכת, אבל לפי התבנית של אותו מוקד.

כל מוקד יש לו את שיטת העברת הנתונים שלו, וכל מוקד מעביר מיילים בצורה שונה , ולכן על מנת לטפל בכך, ניתן , בתוספת תשלום, לייצר עבורכם מפענח לתבניות המייל הללו ולהטמיען בצורה ישירה במערכת.

כיצד לעשות זאת , לאחר שהעברתם דוגמאות ואישרתם את הפיתוח? הנה כאן הפתרון


יש לבצע 3 פעולות:

1. יש לאפשר תחת תפריט ניהול המערכת > הגדרות המערכת בלשונית קבלת פניות אוטמטית ​את קבלת הפניות באמצעות מייל  (פעיל באמצעות דוא"ל - Mail2Lead ) ולבצע שמירה באייקון הדיסקט




2. תחת תפריט ניהול המערכת > העברת פניות אוטמטית יש לבחור את התהליך ואת השלב שאנו רוצים עבורו לייצר כתובת מייל ומשימה שתפעל בהתאם (למשל תהליך מכירה ובשלב פניה נכנסת ממוקד שירות > נא ליצור קשר) לאחר מכן יש ללחוץ על "כתובת מייל עבור mail2lead"
את כתובת זו שמייצרת עבורם המערכת יש להעתיק ולהעביר לספק ולכתובת מייל זו להנחותו להפנות אליכם את הפניות.



3. יש להקים כרטיס איש קשר למוקד המעביר אליכם פניות (אפשר להקימו כספק) ואת כתובת המייל ממנה הוא שולח אליכם את הפניות יש להזין תחת שדה דוא"ל. שימו לב לענין זה מיילים שיועברו לא מכתובת זו לא יפתחו עבורכם כרטיסי לקוחות חדשים במערכת ולא משימה. שימו לב להנחותם לפנות מכתובת מייל המוזנת בכרטיס שלהם במערכת בלבד.

4. בסופו של דבר הנתונים יפוענחו במערכת יפתחו כרטיס לקוח עם הפרטים שיוזנו במייל כפי שהועברו בדוגמאות לפענוח וכן תפתח המשימה הרלוונטית

יום שני, 3 במרץ 2014

עוד מסורת חדשה שלנו בfrontask CRM יצאה לדרכה - הדרכות אוןליין קבוצתיות (webinar)

שלום חברים,
לפני קצת פחות מחודש , התחלנו במסורת חדשה של וובינרים - הדרכות און-ליין קבוצתיות

הוובינר הראשון שלנו עסק במודול הפרויקטים - מהם בכלל פרויקטים, מה מיוחד בהם, דיברנו על פונקציות מתקדמות של פרויקטים- כמו זימונים קבוצתיים, או קמפיינים נקודתיים וגם הצגנו את עניין המשימה המקושרת עם פרויקט.

הוובינר הבא שלנו יהיה בעוד כשבוע ב11.3 ויעסוק בנושא קמפיינים ואתם כולכם מוזמנים.


רוצים לצפות בוובינר האחרון?
בבקשה

יום שני, 27 בינואר 2014

מיון קבוצות בדוחות

לעוקבי הבלוג מגיע לדעת ראשונים - מיון קבוצות בדוחות!

אפשרות חדה נוספה במערך הדוחות שלנו בFrontask CRM האפשרות לקבץ לקבוצות ולקבל סיכום על הקבוצה.
כדי לעשות את המיון לקבוצות נכנס לכל אחד מהדוחות הרלוונטים לנו - לקוחות, ספקים, כספים, או במחולל הדוחות ונגרור את השדה לפי נרצה שיחול המיון .
הדוח יתמיין לפי השדה שגררנו ויציג לנו סיכומים רלוונטים.
ניתן כך למשל לבנות דוח המציג את התהליך לפי השלב הראשון בו (כלומר כמה התחילו כפגישה, כמה כפניה יזומה, פניה מאתר כזה או אחר וכו'), או כמה הגיעו לפי אופן פניה מסוים, ואפילו בדוח הכספים את הפעילות הכספית שלנו מול כל חברה וחברה (גום מאזן ביניים של הסך מול כל חברה וחברה).

אתם מוזמנים לצפות בסרטון הדגמה קצר

יום ראשון, 12 בינואר 2014

אז איך אפשר לקדם כמה משימות ביחד?

אולי זה החורף, ותחילת מחלות (וצריך להזיז קבוצת משימות מעובד לעובד או מתאריך מסוים לתאריך שבו העובד חוזר מחופשת מחלה), אולי זה כי אמת יצא שהגיע העת שאתם צריכים לעדכן את אותה משימה מול כמה לקוחות בו זמנית (למשל לסגור את שנת 2013) ועוד אבל נשאלתי בשבוע החולף מספר פעמים - אז תגיד, איך אפשר לקדם כמה משימות ביחד?

במערכת ניתן לעדכן בו זמנית מספר משימות באמצעות תפריט אישי > סיכום משימות לפי סטטוס
אחרי כן עליכם לבחור את התהליך ואת השלב שאותו תרצו לעדכן ללחוץ על פתיחה ופשוט לסמן משימות ולעדכנן.

ניתן לסמן ברצף משימות על ידי סימון הראשון, ותוך כדי שמחזיקים את מקש shift לסמן את האחרון ברצף שאתם רוצים לקדם, או לסמן נקודתית מספר מסוים של משימות ע"י Ctrl וסימון עם העכבר ולעדכן את המסומנים.

במקום הרבה מלים - הנה אתם מוזמנים לצפות בסרטון הדרכה לעניין

יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

טופס משימות

אחת הבקשות שעלו מכם הלקוחות לשילו במערכת, היתה האפשרות לשלב טופס - בין אם טופס שמסכם בו את כל פעילותנו מול הלקוח, או טופס קריאת שירות למסירה לטכנאי ועוד.
כעת תוכלו למצוא במערכת פתרון בדמוחת הוספת מחולל טפסים למערכת וקישור טפסים אלו עם תהליכים שונים אשר מהם תוכלו להפיק את הטופס הרלוונטי.

ראשית תחת תפריט ניהול המערכת תוכלו לעצב ולהכין טופס בהתאם לצרכים שלכם - בין אם מדובר בטופס קריאת שירות שבו מצוינים פרטי התקלה והפונה ומקום לחתימת הלקוח , ועד לטופס המכיל תיעוד מלא והסטורי של כל שלבי העבודה מהראשון שהם ועד לעדכון האחרון לשם סיכום תהליך של פגישות / אימונים וליווי.

שימו לב עדכנו גם את רשימת הפרמטרים והרחבנו אותה לא רק לשם תיעוד פרטי המשימה (מספר משימה/ סטטוס משימה / מידע נוסף ועוד), אלא גם הרחבנו את רשימת הפרמטרים הנוגעים לאנשי הקשר כדי שתוכלו לציין כמה שיותר פרטי מידע על איש הקשר הפונה בטופס פניה אותו תעבירו לטכנאי המטפל.

שימו לב את תבנית הטפסים הנכם יכולים לעצב כמו כל תבנית אחרת במערכת , דוגמאת תבנית הצעות מחיר/ אימיילים ועוד.

לאחר מכן כל טופס ניתן לקשר עם תהליך רלוונטי כאמור טופס קריאת שירות לתהליך הרלוונטי, טופס סיכום לתהליך הליווי הרלוונטי וכן הלאה.

בסיכומו של דבר תוכלו לגשת לכרטיס כל לקוח אשר מולו פתוחה משימה כזו או אחרת , ושם ע"י לחיצה על אייקון הPDF, להפיק את הטופס הרלוונטי לכל משימה.

אתם מוזמנים לעקוב אחר המדריך למשתמש שלנו לפרטים מלאים : בניית טופסי משימה

 

יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

קמפיינים ותמונות ממערכת Frontask CRM- הודעה מ Google שתשמח את רובכם

פעמים רבות שמעתי מכם הלקוחות 'תגיד, ואין איזו דרך לעקוף את ההודעה הזו על אישור הצגת תמונות?' ועד כה עניתי לכם בשלילה, הרי זהו אמצעי אבטחה שקיים בתוכנות המייל כמו אאוטלוק ודומותיה וגם בתיבת הדואר הנכנס של Gmail
והנה עכשיו הודעה משמחת מגוגל.

Gmail פועל להבטיח שתמונות ייטענו באופן מאובטח ויוצגו באופן אוטמטי אצל הנמענים
 
Gmail מציג את כל התמונות באמצעות שרתי ה-Proxy של Google לתמונות ומקודד אותן לפני השליחה כדי להגן עליך בדרכים הבאות:
  • שולחים לא יכולים להשתמש בטעינת תמונות כדי לקבל מידע כמו כתובת ה-IP או המיקום של.
  • שולחים לא יכולים להגדיר או לקרוא קובצי Cookie בדפדפן שלך.
  • Gmail מחפש בתמונות שלך וירוסים או תוכנות זדוניות מוכרים.
מעתה תוכלו בקלות ובלי חשש לענין הצגת תמונות להכין קמפיינים במערכת Frontask CRM ולשלוח אותם והם יוצגו בצורה אוטמטית אצל הנמענים שלכם.

אתם יכולים לקרוא על כך עוד במאגר דפי התמיכה של גוגל כאן

אני מנצל את הפוסט כדי להזכיר לכולכם בעניין תבניות מייל את הדברים הבאים:

כאשר אנו רוצים להכין תבנית מייל ולהפיצה כקמפיין או אפילו בצורה נקודתית עלינו ראשית להתחיל ב:
1. טעינת הצרופה לרשימת הצרופות במערכת (ניהול המערכת > תבניות > צרופות) יש אפשרות לטעון הן קבצי תמונה והן קבצי מסמכים (doc/pdf/excel(
2. יש להכין תבנית מייל רלוונטית לתוכן אותו אתם מעונינים להציג (ניהול המערכת > תבניות > דואר אלקטרוני)
3. מי מכם שמעונין ביצירת פניה אישית לנמעניו יכול להעזר ברשימת הפרמטרים כמו למשל שם פרטי
4. רענון איך מפיצים קמפיין? הנה כאן סרטונים : הפצת קמפיין לפי פרופיל או הפצת קמפיין בעזרת דוח

 

יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

סרטונים חדשים

שוב שלום לכולכם

בשבוע שעבר הצגתי בפניכם את המודול החברתי האמיתי של CRM - האפשרות שלכם לקבוע את סדרי העדיפויות של צוות הפיתוח לפי ההצבעות שיתקבלו מכם.
אני שב ומזכיר לכם להצביע , שימו לב בכל חודש יתווספו הצעות חדשות עליהן תוכלו להצביע.

עכשיו הגיע הזמן לצ'פר את קוראי הבלוג בקישורים למספר סרטוני הדרכה קצרים

  1.  דיווחי שעות - כיצד לדווח שעות על פעילות שעינו מול לקוחות - דרך עדכון משימה ודרך דיווח כללי
  2. שימוש בצבעים בעת קביעת פגישות - כיצד לסמן בצבעים פגישות שונות ביומן
  3. עדכון למסך החברות - עדכון למסך החברות כולל אפשרות להוסיף איש קשר ישירות ממסך החברה
  4. הוספת שדות למסך איש קשר - כיצד יכול כל מנהל מערכת להוסיף ולעדכן שדות לכרטיסי אנשי הקשר במערכת